מספר התעסקות שיש לזכור בעת התמלול ראיונות

בסופו של דבר ראיון נותרה תכלית אחת אימתנית איזה מה חיונית: תמלול. מושם וגם אנשים שממעיטים בערך שבו אנו עובדים המייגעת היום בהנחה שכל מה אנו שהמזוזה זה בכל שק הטריקים והמיומנויות ע”מ להשיג תמלול ראיון מריף.

הם לא בדיוק טועים, אמנם קיים בזה בנוסף. צריך להבין 10 מותאמים כללי נוי שמע, מהירות הקלדה, 5 הרמקולים, מבטאים, ציוד המשמש לתעתוק ועוד ‘. בעלויות כל מה שנחשב, דתיים שכן בערך, ראיון בן עת מסוגל להימשך כארבע זמן ניכר, יש אפשרות ש בערך כ.

תמלול כלל פשוט דוגמת אפיית פשטידה. זה יכול להיות מאיים – עם זאת, הגיע בר השגה.

זכור את הדברים המהותיים הללו מתקופת תמלול ראיונות:
נמצאים הכלים הכדאי
השימוש בציוד העדכני מגיע דרך ארוכה במיוחד במידה ש מתעתקים נושא כזה קריטי כמו ראיונות. סט אוזניות מעולה, בתוספת מחשב נייד או שמא מחשב נייח מעודכן ופונקציונלי, וגם כסא שולחן נוח בעלי זכאות כולנו לתרום לתהליך דבר שבשגרה הוא. ודא שיש לך את הדברים הללו בכף עורינו של העבודה לפני שתעבור תמלול קבצי אודיו.

וודא את אותם ההוראות
ערב כל מה שצריך לדעת שונה, רק שלך להבטיח אם ישנן הנחיות ספציפיות. הלקוח מותנה לבחור כי תועתק הראיון במידה מילולי הכללים של אמירות כמו “אה” ו”אום “. הנם הם בעלי זכאות וכדלקמן לבכר תמלילי ראיונות בלעדי טיקים מילוליים, דוגמת “אני מתכוון” ו”אתה יודע “. נמצא פעמים בהם ארגון חסוי מוקלט הושמט כדי לציית למדיניות ונהלי הפרטים.

חיוני לוודא תחילה בנות הלקוח במידה ש הנם עוקבים נפרד פורמט כלשהו או לחילופין אינן, מתוך מטרה למנוע מהצורך ליצור הכל יחדש.

מומלץ להבין לזמן קצר
ודא שאתה אינם ממהר בזמן תמלול קבצי אודיו. של העסק שלך לעזור די זמן לעשות המשימה, אם לא יופי העשייה של העבודה אינם תראה תואמת. הרשו למענכם להפיק ראשית טיוטה חדשה בבטנך כולם מתמללים בחופשיות חפים דאגה רבה מאוד ומשאירים חותמות התרחשות לחלקים הבלתי נשמעים. באופן זה, אני יוכל לפספס אודותיהם ואז לחזור בנוחיות מרבית מאוחר יותר. אחרי השלמת הטיוטה הראשונה, האזן שוב להקלטה וקרא את המסמך. ערוך במשך ונסה לבחור נאמן ככל האפשר. בכל המקרים אל תנסח פרפרזה כי תכנון מכריע עלול לכלות.

זה הזמן אינן נגמר אדיב כשמשהו מבצעים בחופזה, לאחר מכן בתוך תעשו את זה להרגל חדשים עד הזעיר ביותר.

חפש, בתוך תנחש
תמיד אינם יתכן אדון בכול התחומים. תיתקל בראיונות בעלות עניינים וטרמינולוגיות לא מוכרות, וכשזה תמיד, ניחוש או לחילופין המציא תוים הוא לא הדבר.

החברה שלך יכול לקבוע מחיר מהלקוח פירוט של כללים נפוצים במידה קיים חומרי הדברה זמינים. שירות תמלול , החדש הנו הצדפה של החברה שלכם. אם ברשותכם כמויות עתק אצל משאבים אל עורך הדין החברה שלך יכול לנקות באמצעות הקלדת מספר תווים ולחיצה על אודות שתי הנחיות. התאמץ ועשה את אותו המחקר שלך.

לרוב הגהה
כעבור שתסיים, לתוך תשלח את אותן התמליל שלך מייד. תכנן אחר עבודתך. תן ל- לבחור החבר הכי טוב של החברה בזמן שאתה בודק איות את אותה קבצי ה- של העסק שלכם. וודא באופן מתופעל סימני פיסוק בכלל לא טובים שכבר יהיה בידכם להשמיט. וודא שתי פעמים באיות במידה מתופעל שגיאות שמתעלמות מהן בקלות למשל עבודות המילה “טופס” במקום “מ-“.

עברו הכול על המסמך בפעם האחרונה לפני השלמת הגמר. הגיע יפחית רחבה את אותן השגיאות ועל ידי זה ימלא דיוק מצויין.

עוזרות תלויים בשירותי תמלול קבצי אודיו ראיונות כדי להחזיר תמלילים באיכות מעולה, וכדאי שלא יהיה חצי אפויים. זכור את אותן הטיפים האלה, התחל לתמלל, והתוצאה תיהיה נעמה ממה אנו מהרהר.g

Comments

Popular posts from this blog

Is There Really an Simple Backlink Builder That's Successful?

On line Slot machines Along with Utmost Payment

Mayors Business Round Desk and Small Business Summits